Gå til innhold

Menn: hva karakteriserer et godt parforhold for dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det det å ha tid for seg selv, tilbringe tid med partneren...? Hva skal til for at DU har det bra i et forhold? (det er jo subjektivt hva folk mener:)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik som vi har det er bra!

Begge respekterer hverandre og kan omgå hverandres venner. Jeg som mannen i huset har som gift, og passert de 30.. (oæh!) kan når som helst finne på noe med mine gamle kompiser, tingen er nemlig den at vi trives så godt sammen at en perfekt helg er vi sammen hele tiden:-)

Så ett godt parforhold er når vi VIL være sammen, men kan få bruke tid alene eller med "sine" venner hvis man ønsker det.

Begge må få utfolde seg med eventuelle hobbyer, jeg jakter og elsker fotball. Det er helt greit for henne, som er superflink med kamera og tar bilder jeg bare kan drømme om, holder på å lære meg litt nå;-)

Var det noe svar som ligner noe fornuftig?

Skrevet

Det høres veldig fornuftig ut! "Problemet" er at min mann ikke er hjemme før kl 8-10 om kveldene, og når han først har fri, tar han på seg enda mer arbeid. Vi er sjelden sammen. Men det med respekt er såklart det viktigste!

Skrevet

Det virker som om jobben betyr MYE for din mann ja, hvis det er greit for deg så er det jo topp å jobbe mye, men med en så stor arbeidsinnsats håper jeg han tjener MYE penger!

Har kuttet ned på jobbingen, fritid sammen med min kjære, eller bare det å ha fri er adskillig mer verd enn mye penger.

" vi er sjelden sammen " Det høres ikke så kjekt ut synes jeg.., blir ikke lidenskap og sterke bånd slik som dette! Håper at det blir mer kvalitetstid på deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...