tudeluuu Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Har igrunn ikke tenkt på at det var en mulighet engang, men så slo det meg plutselig, at kanskje man får det?? Noen som vet??
Fabelaktiv Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Jeg fikk da jeg var student så ja jeg skulle jo tru det!! husk å søk om lån og stipend som vanlig også få det omgjort til stipend alt sammen senere
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 De som ikke har rett på betalt mammaperm har rett på engangsstønad:) Så du har rett på det:) Man kan søke fra uke26+0.
"husmor"med lille Nora Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 eg er student og får engangstønad. skal på nav kl hal 2:) har også søkt meg inn på skole til høsten, men skal ta ut permisjon og gå året etter. da får vi og stipend fra lånekassen. får mellom 5000kr til 9000kr i mnd tror eg. men skal ha et møte med skolen når den begynner. får ikke stipend fra lånekassen før babyen er fødd.
tudeluuu Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2007 Dette høres jo lovende ut! Da skal jeg søke om engangsstønad når det begynner å nærme seg =) Har fått lån og stipend godkjent for neste studieår, så da er det vel bare å melde fra om at jeg venter baby, så snart som mulig antagelig?? Tenker jeg venter til etter uke 12, så abortfaren er over =) Takk for hjelp, damer =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå