Gå til innhold

Har dere vært på 3 mnd-kontroll enda?


Gothminister

Anbefalte innlegg

Var der i går,og i dag er minien min 3 mnd ;)

 

Han var 62 cm lang og 7.3 kg,så er så god han atte ;)

Må være fløte i puppene mine tror jeg,men hs sa han var så fin atte.

 

Han og storebror er nesten like store da storebror var på hans alder også.

 

Han har heller ikke reagert på sprøytene han fikk heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja har vært på kontroll i dag. Mathea er 3 mnd i dag hun og :)

 

Hennes vitale mål;

Ved fødsel; 3062 g og 51 cm

3 mnd; 5212 g og 60 cm

Lang og slank :) men hun følger kurven sin greit.

 

Mathea fikk vaksinen og det var forferdelig vondt. Hun hylte. Nå ligger hun og sover, så jeg håper hun ikke reagerer noe særlig

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minien var ved fødsel:

-50 cm lang

-3510 g

 

Manglet bare 40 eller var det 60 g... før han hadde gått opp det han hadde mistet etter fødselen også mens vi fremdeles lå på sykehuset.

Ikke dårlig det ;)

 

Grattis med 3 mnd dagen til den lille da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... vi har ikke fått time til 3 mnd- kontroll før den 6. august. Litt rart, for da er Lisa nesten fire måneder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært i dag, han var 58 cm nå og 6,3 kilo. Fiiiin dobbelthake ;0)

Var 50cm og 3400 ved fødsel.

 

Nå har han sovet i hele dag, etter å ha fått vaksine. Håper vi slipper feber og nattevåk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har heller ikke fått time før småtten er 4 mnd pga av fellesferien. Så vi må vente helt til 9.august (født 12. april).. Synes det er litt dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min lilleJulian var 3986g ved fødsel og 53 cm lang,på kotrollen i går:7350g og 64 cm lang!tjukkebolle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår var 3750g og 51 cm når ho var fødd. På 3 mnd kontrollen + 1 dag var ho 6590 og 59 cm. Go og rund :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på torsdag, og lillemann er 3 mnd idag:)

Ved fødsel: 50 cm og 3620g

Nå: 63 cm og 6500g

 

Følger kurven sin fint:)

Han syntes det var vondt med de sprøytene, men det gikk fort over. På kvelden var han litt febervarm, men dagen etter var han fin kar igjen.

Det er ei fin tid nå, med mye smil, "prating" og gode lyder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i dag.

Smurfen var 3600 g og 50 cm da hun ble født, og nå var hun 5900 og 60 cm. Så det går absolutt riktig vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i går og tulla har vært sutrete siden(men sov godt i natt),nå har hun endelig fått sove litt(sover faktisk ennå på sofaen).. Så tror nok d er sprøyten hun reagere på.. Pleier alltid å være så blid å fornøyd,sovner greit osv men ikke nå nei!! Stakkers lita :)

 

Og målen var blitt 61cm og 5430gr.. Lang og slank ja!(Ved fød.: 49cm og 3410gr)!! Spiser bare tre-fire ganger om dagen(ammer) og ei gang om natta(sove rundt de 2 siste nettene faktisk) me h.søster sa at d var greit så lenge ho var so fornøyd som ho var.. :) Noen spiser vel bare lite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harvært på hs i dag. Gutten min blir tre mnd på mandag.

Han veier 8 kg og er 63 cm lang. Veide 4,2 kg da han ble født og var 53 cm lang.

Lillegutt har sovet mye mer enn vanlig i dag - trolig reaksjon på sprøytene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i dag=)

Theodor var 51 cm og 3838 gram ved fødsel

og er 65 cm og 7225 gram nå

 

Han er 3,5 mnd i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi var der for noen dager siden.

 

 

Ved fødsel : 3010 gr

48 cm

 

 

og nå var hun : 6095 gr

61,5

 

 

hun er oxo 3,5 mnd nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var der på fredag... og i dag er han 3 mnd

 

fødsel 6uker 3mnd

 

cm 52 64,5

gr 3900 5690 7325

 

 

han spiser og spiser... sier ikke nei til pupp denne gutten. og i dag har han virkelig et øke døgn. han skal jo ha pupp hele tiden.... kjenner at jeg blir sliten, nesten så jeg har lyst til å gi han litt mme.... får se hvordan det går i natt og i mårrå... kansje jeg må kjøpe litt mme for å gi en flaske slik at jeg kan få litt alene tid for meg selv og puppene en pause....

 

han likte ikke å få sprøyte... han hylte gansek så høgt... stakkars gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var der på fredag, og da var han 3 mnd og 9 dager.

 

Ved fødsel: 3590 gr og 50 cm

Nå: 7930 gr og 64 cm

 

Jeg holdt på å få sjokk jeg, men HS sa at han følger kurven sin fint, og alt ser bra ut. Men jeg har nok også ren fløte i puppene mine....

Nå forstår jeg hvorfor jeg merker det godt i ryggen de dagene jeg må bære han mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snorre sine mål:

 

fødsel: 3440 g og 50 cm

3.mnd: 6,14 kg og 61,5 cm

 

Følger kurven kjempefint:) Vi fikk ikke tatt vaksinen fordi han ikke var helt frisk..må nok drøye en liten uke til. Er plaget med feber, hals og øyeinfeksjon stakkar....men det går bedre nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lisa var 6995 g (3210 v/fødsel) og 62 cm (48 v/fødsel). Men hun var nesten fire måneder på kontrollen da... Når hun var tre var hun nesten 6.5 tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla vår var 3 1/2 mdn på kontrollen. Hun var 58,5 cm. og 4180g. Ved fødsel var hun 2900g og 47 cm. Hun er mao veldig spinkel, og vi må "fete" henne opp med MME.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille M vokser som bare det. Han var 3235g og 50 cm ved fødsel, og ved 3 md. kontroll (var da 3 md. og 1 uke) så var han 64 cm og 8080g!

 

Han sover ikke så mye, så da spiser ham i stedet! Eneste måten jeg får til å roe ham på. Trøster meg med at det er godt for ham å ha noe å gå på, og at de ikke kan bli fete med bare morsmelk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...