Happy-Go-Lucky Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Jeg leter desperat etter et lite bilratt til å sette på bilsete eller en eller annen "bil-leke".Vi skal kjøre langt med vår 16 mnd gutt og han trenger å aktiviseres kan man si. Noen som vet hvor det er å få kjøpt?? Takker tusen for hjelpen:)
Happy-Go-Lucky Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2007 Det må jo være genialt om vi får tak i det Sjokomanen!
Kamomille Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 mener de har noen på biltema eller tilsvarende butikker
Happy-Go-Lucky Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2007 Takk Kamomille! *løper til Biltema*
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 si fra om de har det på biltema da..? skal reise på ferie i morra så hadde sikkert vært gøy med ett ratt
virrevirrehodet Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Kjøp bærbar dvd spiller! Supersuksess her! sikkert dyrere da..men aktiviserer lenger;)
Sjokomanen! Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 Ja her hadde det vært supert med ratt! Har en gutt som er veldig brum brum! Dvd spiller syns jeg han er for liten til. Ikke særlig interessert i tv er han heller....
frøken blå Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 alexi.no har mye rart, men vet ikke om de har dette. du kan jo sjekke. =)
olebrum78 Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 Tror de har på forskjellige barnebutikker.. Er som om det er en klype på hver side.. Mne funka ikke fos oss husker jeg.. Var med førstemann..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå