Gjest Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Var på ul sjekk pga lite liv her om dagen, (to dager siden). Alt var bra med jenta vår, men hun sjekket åpningen og det var ingen sa hun, hadde blitt moden, men hva betyr det? Jeg har tre dager til termin å frykter jeg kommer til å gå over 14 dager over! I lillegg sa hun at bebisen veide rundt 4kg nå. Kommer jeg til å få en kjempe ut da eller hvis ikke noe er på gang enda? Åhhh,tror jeg kreperer her ass.
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Hei! Jeg har termin om to dager.. Jeg hadde en og en halv cm åpning her om dagen og da sa legen at hun trodde det ville skje i løpet av uken.. Men det er mange som går moden i ukesvis med åpning, så jeg tar det peeent. Men klarer ikke la vær å håpe:) Husk at flesteparten føder enten uken før/etter termin:)
Katta i sekken Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Hei. Da jeg fikk forrige man tror jeg det meste skjedde det døgnet. For da jeg reiste for en sjekk etter 4 timer med rier hadde limorhalsen såvidt begynt å trekke seg tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå