Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Noen som har prøvd dette? og isåfall hvilke mengder snakker vi??
mamma&mikkel Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Aner ikke, har ikke prøvd detselv, men kan jo ikke være stor mengder det er snakk om da...selv drikker jeg kakao med kanel hver dag...ikke for å få rier, men fordi det er innari godt:)
Lillegullet130707 Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Hei, jeg har lest at man skal ta en spiseskje kanel og blande ut i vann og spise (til en tjukk guffe). Ikke for modning, men for å sette igang rier om man er moden... Mao - det hjelper ikke om du ikke er moden! ;o) Lykke til!
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Mener jeg også ha hørt. Det skal vel også ha noe å si for smertelindring har jeg også hørt. Kanel og nellik. Men man skal visst ikke ta noen "kanelkur" før helt nært termin.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 He he jeg spiste endel grøt med masse kanel MYE på slutten, og mini ble født 10 dager før..(hadde sex hver dag på slutten også etter tips fra JM, he he) Ikke veit jeg om det var derfor han kom før men
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Jeg spiste kanel,en spiseskei for dag fra ca.14 dager før termin i forrige svangerskap. Fikk veldig kraftige kynnere en stund etter jeg hadde spist den. Bruket også bringebærblad kapsler fast. Tror jeg prøvde ut alle kjerringrådene jeg kom over,men gikk likevel en uke over termin, men hadde en veldig kort og grei fødsel.
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 hvor mye vann skal man ha i forhold til kanel da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå