Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Tok test i dag (to dager før IKM), og det kom frem en skyggestrek. Etter ca 10 min ble streken helt tydelig(men da er jo testen "ubrukelig"). Hva tror dere? Er en strek en strek? Er jeg gravid? :-)
Kjærlighet <3 Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Mener da at en strek skal være en strek.... Gratulerer deg veldig forsiktig.....(siden jeg ikke er 100% sikker) Krysser fingrene! :-)
Kondis som en murstein Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Er den grå eller er det farge på den? http://www.pernille.info/testgalleri.htm
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2007 Hm.. husker ikke helt. Skyggestreken var muligens grå?? Men streken som kom frem etterhvert var blå.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 En strek er en strek. Har fått bare skyggestreker med begge jentene, til tross for at jeg testet ganske langt etter ikm. Tror jeg sier gratulerer jeg=)
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. juli 2007 Dere er nå så søte da;-) Ja får håpe det stemmer. Tar en ny test i morgen tenker jeg.
selfangerkjerringa Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 Les pakningsvedlegget. Der står det tydelig at en strek er posivit resultat - uansett om den er svak eller sterk. Antar det som står i pakningsvedlegget er mer holdbar informasjon enn den du får her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå