2trollunger Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Vi skal pynte selv, men klarer ikke å bestemme meg for hvordan pynten skal være midt på bordet. Vil at det skal være litt høyde, men ikke sånn at man ikke kan se hverandre.. Fargene er roserødt, hvitt og litt grønt. Har tenkt på eføy, telys, perler, roser...
Gurine og gulla Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Vi skal ha runde bord, men har ikke tenk så mye på bord pynten enda. Rekner med at vi skal ha en litt høy 3\5 armet lysestake på bordet. å en liten oppsats av blomster. Vet heller ikke hvilke farger vi skal ha. Finner det vel ut etter hvert.(Bryllupet står ikke før 1. Mars, så det er lenge til enda.)
Alde Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Vi skal ha runde bord med kandelaber i midten og en liten blomsteroppsats som er ca 15 cm høy. Fikk anbefalt at det ikke skulle være noe høyere da man skal se de andre også. :-)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Jeg hadde ikke runde bord selv, men en ide hvis du ikke vil ha høye oppsatser kan være å ha runde boller/fat med glassteiner i aktuell farge i bunnen, fylle dem med vann og ha blomster og flytelys.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Jeg skal ikke gifte meg enda, men jeg drømmer om det. Og jeg har bestandig hatt lyst på runde bord. Men er ikke det veldig vanskelig å få tak i? På de fleste lokaler har de kun firkanta bord, har de ikke? Hvor skal dere ha mottakelsen?
2trollunger Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. juli 2007 Vi leier bord fra et sted i Oslo. Eurotek. Der får jeg leid duker også!
Sjokoholikern Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 Hva med lange slanke blomstervaser med sløyfebånd? Da blir det ikke så stort at folk ikke ser hverandre =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå