Gå til innhold

Tante blir med på ferie....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er alt pakket og klart til ferien. Tante-skrømtet dukket opp igår og ber om å få bli med på tur. Det gikk ikke denne gangen heller. Nå legger jeg igjen termometeret hjemme og orker ikke tempe i sommer. Vi treffer ikke når jeg bruker el-tester, vi treffer heller ikke når jeg temper så da får vi se om jeg klarer det når jeg ikke er kontrollfreak.

Jeg gleder meg til late feriedager. Vi skal la kjærligheten blomstre og kose oss når vi har lyst. Gleder meg til å få masse tid sammen med mann og barn. Ha en flott sommer alle sammen. Vi snakkes i slutten av juli når jeg er hjemme igjen.

Stor sommerklem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Martine!

Kjipe tanter er vi lei av!!! Min dukket opp siste dag på ferien, og kom for fullt idag, så bom denne måneden her også......

MEN - nå er det sommer og ferietid, så det må vel være bra for både svømmere og egg??? Nå VIL vi ha spirer!!!!!

Ønsker deg en kjempefinferie - og håper på gode nyheter når du kommer tilbake=)

GOD SOMMER!!

klemmer fra

Skrevet

Kjære Martine :o)

Ville bare ønske deg en superduper ferie.

Det at du tar tanta med på ferie er jo i utgangspungtet leit,

men jeg håper du finner en anledning til å sette henne igjen ett sted.

Kos deg masse med mann og barn !

Klem fra

Skrevet

Kjære Martine!

Æsj, kjedelig å dra med tanta på ferie.Hadde så håpet at tempen fortsatte oppover for deg denne gangen. Men "godt" at du ikke er tilbake før slutten av juli (noen snarvisitter innom oss gjør jo ingenting da :-) Men late dager og familiekos er nok en bedre ramme rundt familieforøkelse enn temping og tester ja.

Ønsker deg en flott og fruktbar sommer!

Sommerklem fra

Skrevet

Hjemmekjær de tantene våres martine, ikke er de de skarpeste knivene i skuffen heller, som ikke har skjønt at de ikke er velkomne.

Håper du får en kjempe fin ferie, med masse fint vær. Jeg har hatt ferie denne uka, det har pissregna i ett...*grr* har ferie til uka også, håper på bedre vær da. Vi skal på campingferie på sørlandet med Sabeltann den 12 som hoved mål. Ser for meg et gjørmebad på campingplassen.

Stoooor trøsteklem og sommerklem fra

Skrevet

Kjære Martine, for ei møkkatante du har. Det er vel ikkje anna å seia enn Join the club! :( Eg dro på ferie den 29., men tanta lurte seg med på lasset! Nå har ho for lengst absentert seg igjen - reknar med at EL skal vera ca. onsdag eller torsdag denne veka. Eg gidd heller ikkje EL-teste, satsar som deg på skot i blinde. :) Kanskje det er det som skal til? Dessutan skal det visst vera bra å eta is og fløyte og andre feite mjølkeprodukt, så da ligg det nok til rette for bøllefrø i magen nå som det er jordbærsesong...

Håper ferien din er bra - og at du held deg nord for Dovre. Så langt har visst det vore lurast. Vi er innom så vidt for å snu i døra og feriere meir, og håpar på betre vær i sør snart.

Sommarklem frå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...