Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Går det bra? Hvor mange kvm boa har dere? Har så lyst på en til. Men vi har bare 55 i boa. Vil ikke flytte. Da må vi ut på landet for å få råd til noe større. Vil bo sentralt. Kan det fungere å bo så trangt med to barn? Ett soverom, men stor stue som vi foreldre evt kan sove i...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Vi bor på 45kvm. Har sovesofa i stua, eldstemann har lite rom, og minsten sover på stua med oss i sin seng, når han skal ut av sprinkel senga så kjøper vi køyeseng, men skal forhåpentligvis flytte herfra om 3år, bor billig her da.
St.Sunniva Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har ikke mer enn ett barn, og er alene med henne, men min leilighet på 47 kvadrat er altfor liten for oss. Så nå har jeg kjøpt meg ny på 70 kvadrat. Jeg flytter fra sentrum til et annet sted 10 minutter unna. Prisforskjellen er 400.000 så jeg følte at jeg ikke hadde noe valg nå. Så jeg må nesten ikke legge imellom noe på leiligheten.
mammmamia ** Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Vi har 60 kvm, to soverom og to barn :-) Trives godt, men har begynt å merke nå som minsten er ett år at vi kunne tenke oss mer plass. Regner med vi flytter om et år...
mammmamia ** Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Må føye til at her er det absolutt nødvendig med to soverom!!
Ane** Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Vi bor på 49 kvm.. Har ei på 3 år og en på 1 mnd.. Litt trangt, men med litt smarte løsninger ang oppbevaring osv går det helt fint..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå