Gå til innhold

Blodflekk i bleia ( gutt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp oppdaga at gutten min på 14 måneder har en liten blodflekk i bleia, og at flekken ser ut til å komme fra penis. Kommer ikke gjennom hos legen på telefon. Er dette normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at det er blod, og ikke krystaller i urinen? Jeg oppdaget en gang lyserøde flekker i bleia til lillegutt som jeg trodde var blod, men det viste seg at dette var utkrystalliseringer fra urinen, som ble lyserøde i bleien. Det er visst ganske vanlig. Hvis det er blod, ville jeg nok tatt kontakt med legen for å høre. Kan jo bare være en rift eller noe?

Skrevet

Hei. Jeg oppdaget det samme i bleien til min gutt for noen månder siden. Var ikke tvil om at det var blod da det var litt størknet blod også på tissen hans. Ringte legen og fikk levert urin prøve som så helt fin ut. Så det ble konkludert med at han hadde fått en liten rift noe som var normalt. Men de vil nok ha en urinprøve med dere for å få sjekket om det er en uvi eller l.

Skrevet

Gutten min har ahtt blod i bleia ved flere anledninger. Den ene gangen var det urinveisinfeksjon, og et par andre ganger mente legen det var et rift.

Så er nok lurt å få tatt en urinprøve.

Skrevet

Kan være felling av hormoner. Vet ikke hvorfor det skjer, men gutten min hadde det et par ganger. Jeg ble livredd første gangen.

Jentene har dog hadde det myyye oftere. Aner ikke hvorfor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...