Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 ...for tidlig å gi baby på 4 mnd feks. banan osv i babyfeederen? hvor lenge bør vi evt vente?
Kondis som en murstein Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Her har snuppa fått litt vannmelon i babyfeederen, hun er 3 1/2 mnd... HS sa at vannmelon gikk helt greit i og med at det bare er vann, men vet ikke med banan...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Banan gir vi til vesla på snart 5 mnd, men da ved å skrape med en skje så det blir mos. I babyfeederen putter jeg helst pære. Tror du kan gi henne litt banan nå om du vil.
Kondis som en murstein Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 http://www.onestepahead.com/product/osa/307755.html )
Harald Ripultfør Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 hvor i norge får man kjøpt en sånn babyfeeder? og hvor mye koster den?
Kondis som en murstein Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 Jeg kjøpte den på en babybutikk her i byen men husker ikke hva den kostet... Søk på Baby Safe Feeder, så kommer det nok opp steder som selger den )
St.Sunniva Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 Banan i babyfeederen blir veldig klin, for den er jo så myk. De klemmer ofte på den, og da vil det bare tyte ut. Men det er jo ingen fare å gjøre det. Jeg ville bare gitt banan med skje. Pære er fint, for det er nesten bare saft. Husker ikke hva det står på den babyfeederen når det gjelder alder. Tror jeg begynte ved 5 mnd.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 ok.tusen takk alle sammen..kanskje vi heller skal prøve med pære-vannmelon i steden da..banan setter jo flekker oxo hvis det blir mye klin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå