Gå til innhold

Noen andre med høy puls?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilepulsen min ligger på rundt 92.Er dette altfor høyt når en er gravid.Kjenner så godt pulsen når jeg skal prøve å slappe av..Er i uke 34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min puls har vært på 110 stort sett hele svangerskapet. iallefall aldri under 100.

Skal følge med dette etter svangerskapet, for legen tror at det er det som er grunnen. Men er ikke vanlig med så høy puls, den skal jo helst ligge på rundt 80.

Pulsen min kjennes kjempe godt, og har også målt den når jeg slapper av... Men legen min s aat jeg ikke skulle bekymre meg, og da gjør jeg ikke det:=)

Skrevet

Hei.

Bare en liten titt innom fra 2.trimester. Var hos legen i dag og da sa hun at det var vanlig at pulsen steg under svangerskapet. Jeg har derimot fått ganske lav puls=) ingen forklaring fra legen på det.

Skrevet

Min puls ligger nå på omtrent 108-110. Det kommer nok en del av varmen (27-28 grader her nå). Blodtrykket mitt er veldig lavt, så jeg plages ikke noe med at pulsen er en del høyere enn vanlig. Tror kanskje pulsen ligger litt høyere under svangerskapet også, da det er mer blodvolum som skal pumpes rundt.

Skrevet

Takk for svar jenter.Ble litt beroliget nå.Er nok sikkert varmen og mangel på søvn som gjør det.Skal til legen igjen neste uke.Får høre da.

Skrevet

Min er også høyere enn vanlig.. hvilepulsen min er vanligvis på under 60 (ofte nærmere 50) men nå nærmer den seg 70..

Skrevet

Har også veldig høy puls. Ligger fra 100 og oppover.. Lå på 120 også en gang..

Kjenner pulsen slår av ingenting..

Snu meg i senga er et pes uten like..

Men sånn er det vel å være høygravid på sommeren..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...