TA 1980 Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Hei! lurte på hvilket reise selskap dere reiste med, til Mallorca. og brukte Hotell Jardin del sol?
* 5 om dagen * Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 forstyrrer litt her jeg....har finne link til det hotellet. http://www.iberostar.com/EN/Mallorca-hotels/Iberostar-Suites-Hotel-Jardin-del-Sol_3_36.html
TA 1980 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2007 Bare hyggelig! Du forstyrrer ikke, trenger all den hjelpa jeg kan få....ikke lett å planlegge bryllups ferie, når ingen av oss er flinke til å bestemme oss for noe!
* 5 om dagen * Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 send henne en pm, i tilfelle denne forsvinner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå