Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 ene dagen renner det utflod av meg, mens dagen etter kommer det ingenting.. deilig de dagene det ikke kommer noe da:) -men er det noen som vet hvorfor det er så forskjell på dagene? spiller ingen rolle hva slags klær jeg går i..
Adriansmor med tulla Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 ja samme her ... irriterende.Takker gud for truseinlegg hehehe
Serial mom Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Er vel sånn for de fleste,så er bare å pakke vekk det fineste undertøyet inntil videre! Får bare kløe og dritt av truseinnlegg,så de kan jeg ikke bruke engang. Ja ja,heller masse utflod enn å blø! :-)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 jeg må bruke truseinnlegg, eller så må jeg skifte truse og bukse flere ganger i løpet av dagen. så sier sambo når han ser truseinnleggpapiret, "hvorfor bruker du sånn nå a, har ikke mensen nå du vel..?" grr... hater å måtte forklare sånne ting!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har kjøpt meg asan egangsservietter også jeg. Kjekt å ha i veska når det er som verst:)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Ja, heller utflod enn å blø. Snakke om uvitende mannfolk, min x viste ikke hva utflod var så ble beskylt for å være utro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå