la_strega Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Husker ikke dette fra forrige gang.. men mener det var rundt uke 20?? Syns så tydelig jeg kjente et lite dunk utenpå magen i går, men syns det var så fryktelig tidlig? Kan jo ha vært et heldig treff av den lille da... Jeg er i følge ul termin 17 + 4 nå, ifølge mens termin i uke 19(18+?).
Serial mom Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Har kjent bevegelser utenpå siden jeg var 19+1,og 19+2 kjente også mannen min det :-) Jeg er førstegangs.
"husmor"med lille Nora Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 eg kjente spark utpå i uke 19+5 tror eg. men så gikk det 1 uke eller 2 før eg kjente det igjen. men etter uke 22 kjente eg det så og si hver dag. fram til uke 25 da ble det stille. men det var pga ungen hadde snudd seg.
Mamma til snart 4 Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 jeg kjente skikkeligge spark fra uke 21 sambo beg så smått å kjenne dem i uke 22.
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 eg kjente det helt fra g selv kjente bevegelser faktisk.. rundt uke 17-18 ... sambo gav beskjed når han kjente noe og eg sa ingenting så er sikker på d stemmer
hm hm Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Med førstemann kjente mannen min det utenpå i uke 18 eller 19, og det var første gang jeg kjente noe også, hadde ihvertfall ikke skjønt at det var spark det jeg kjente før. Så vi kjente det samtidig faktisk:) Denne gangen har jeg kjent endel svake spark, men ingenting utenpå enda, og er i uke 19 nå... De andre jeg kjenner som er andregangs har kjent det utenpå kjemopetidlig andre gangen, så det er nok så forskjellig dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå