Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 jeg er ca 22 uker på vei og når babyen sparker kjennes det ut som om det er veldig langt nede liksom? nedover mot skambeinet på en måte. er dette normalt?
Marisola Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Ja, det er nok helt normalt. Jeg hadde i hvert fall også det. Nå sparker han overalt i magen, av og til mot ribbein, og neste gang nede mot skambeinet. Så til høyre og så til venstre. Snur seg overalt.
Serial mom Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Kjenner de oftest nede jeg også,men har hatt et og anna dunk oppe ved navelen også! (Er 19+6)
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Jeg er 22 uker og kjenner spark helt nederst hele tiden. Jordmor sa forrige dagen at det ikke er noe poroblem da barnet kanskje ligger på ryggen og sparker med beina langt nede. I uke 28 finner den sin faste stilling. Jeg tok det med ro etter det hun fortalte
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Kjener også at den sparker langt nede, en sjjelden gang rundt navvelen, men husker at det var slikt sist også. Er sikekrt helt normalt. Når livmoren vokser mer, og babyen seff, da blir det nok andre boller=))
Reidis Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Jepp...dette har jeg også...sparker på blæra og nedover. Skikkelig ubehagelig. Syns godt det er på tide å snu litt på seg nå ja... Et par ganger har jeg lurt på om det er mulig å sparke seg ut. Enn hvis han treffer godt, liksom... Vel, vel...regner med det er ganske polstra der nede foreløpig )
_-Nistrik&enettuG-_ Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 Ja nå har han snudd seg igjen. Har vært noen dager nå med spark oppover, men nå var det opan igjen gitt! Nesten så en kan kjenne lufttrykket!!! he he
Mamma til snart 4 Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 jepp. . det var helt nederst jeg kjente det først. . nå kjenner jeg det overalt, hele magen leer seg av og til. . kjempe hærlig følelse;)
JIPPI :-) Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 akkurat NÅ, kjenner jeg en liten tass som sparker langt nedi magen. ser for meg at den stepper ;-) er nok helt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå