Gå til innhold

Hvordan er arbeidsinndelingen hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor aktiv er pappa'n med

-lek

-stell

-legging

?

Tror ikke samboern min har oversikt på når mini skal skiftes på..

han leker litt av og til,men setter som regel mini i en vippestol foran barne tv med masse leker oppi stolen så han skal leke selv.

er som regel jeg som legger han.

av og til tar samboern kveldsstellet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmmm nja akkurat det tror jeg faktisk mannfolka trenger å få litt hjelp til å forstå. min samboer er verdens beste men har en tendens til å sette vesla i vippestolen eller under lekene hvis han passer på etter jobb. etter at jeg gjorde han oppmerksom på det ble det mye bedre, han ble kjempelei seg når jeg fortalte det..

de små vil jo snakke m pappan sin også...

vi byttter på kveldsstellet men s jeg har alle netter pluss morninger, simpeltent fordi jeg er et ihuga A menneske mens han er helt i svime om morgenen. ellers må jeg minne på bleieskift og alltid jeg som tar bæsjebleiene uansett. jeg har vært nøye på at han skal gjøre like mye med barn og dyr når han er hjemme fra jobb mens de dagene han jobber tar jeg alt husarbeid. det går så fint så.

i helgene bytter vi på oppvasken.

snuppa får mme så han mater endel.

Skrevet

Han er egentlig ganske flink, men ofte må jeg si ifra når det er dags for bleieskift ;o) Og det er veldig enkelt for han å gi henne til meg og si "jeg tror hun er sulten", hehe...

Hun får et par flasker med pumpet mm i løpet av dagen og han gir henne de da :o)

Ellers jobber han endel, og er veldig flink med å ta henne når han kommer hjem på ettermiddagen :o)

Men det han liker aller best er å ta ettermiddagsluren sammen med henne, hehehehe....

Skrevet

Han leker og tuller masse med han, gir han masse kjærlighet... =)

Men alt det andre tar for det meste jeg! Men men.. Han tar noen ganger bæsje bleiene da, men det å legge han er han dårlig til, synes det virker som han bare får han til å bli våken inne i senga der.. Men når han legger seg og sover sammen med han, da går det greit..

Skrevet

Her er pappan veeeldig flink til leking og alt som er gøy og ikke fult så flink til det som ikke er like gøy. Datteren vår er 5mnd og han har lagt henne en gang og skiftet bleie toppen seks ganger. Men så liker jeg veldig godt å ta meg av de tingene også, så det passer egentlig ganske bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...