Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 legger det inn her hvor jeg kan være anonym... er det noen som har noen gode råd? fordi jeg får sååå sykt m utslett og det klør sånn inni helvete!!!! ikk ett tips om doktorgreve såpe, funket fint den til barberingen, men dagen etter på fy faen hvor utslett jeg fikk og klør meg nesten til blods jo .. håper noen her inne kan gi noen seriøse svar...
Serial mom Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Bruker du barberskum/gelè da? De er ofte sterkt parfymerte,så mange får utslett av de. Det kan også være greit å ikke ha et helt nytt barberblad,siden de er ganske skarpe. Bruker selv et passe slitt blad,og lunka/varmt vann,thats it. Er også viktig å barbere i riktig retning av det hårene dine vokser. Og barber ganske ofte,ikke la de vokse seg lange,da lugger det mer,og det gir lett utslett. Bruker forresten herrebarberhøvel(gilette mac3),synes ofte de er bedre enn de for jenter.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Har opplevd det samme, særlig ved bruk av såpe. Nå bruker jeg bare barberskum og helst skal du smøre huden etterpå. lykke til )
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 jeg kjøpte en gele på kondomeriet som funker veldig bra hos meg i alle fall. man smører på etter barbering(svir noe JÆVLIG i to sek) og lar det tørke før man kler på seg. kan gjentas flere ganger hvis behov. husker ikke navnet her og nå men var en grønn gele.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Bruk Mary Kay wash and shave!! Den funker kjempebra, og man får ikke røde prikker! Men det er ikke så lurt å barbere seg oppover, barber heller fra siden
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 babyolje istedet for barberskum funka for meg.
LynxLynx Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Og pass på å bruke et helt nytt barberblad, tatt rett ut av pakken. Brukte blader har skummelt mange bakterier på seg som lett fører til små infeksjoner
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 den fra kondomeriet er genial:) men det er meningen at du skal ha den på i 2 minutter og skylle det av, å gjennta det dagen etter når du dusjer igjen, ikke gå med det på deg. men den svir noe ja..... så det må du bare forberede deg på, hihi den er grønn, å vist du spør på kondomeriet etter den så får du denne, for det er en grønn å en blå, men den blåe er til å vaske sexleketøy å sånn, du kan bruke den der nede også, men den lukter nå inn i hampen. det gjør ikk den grønne:) prøv den:)
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 he he oj har ikke skylt den av jeg... ja ja har ikke skjedd noe da.. blond jeg ja!!!
stolt mor til to:) Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 hehe, blond er du nokk ikke mindre enn meg, viste det ikke før de sa det til meg, hihi. brukte den lenge før jeg skyldte av, men den skal vist ha best virkning vist du skyller av å gjenntar det en og to dager etter:) fra hun som skrev over deg siljemor høygravid:)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #11 Skrevet 4. juli 2007 bruker herre høvel og asan, funker knall bra
*Vi blir 5* Skrevet 4. juli 2007 #12 Skrevet 4. juli 2007 jeg bruker elisabeth arden 8 hour cream,smører på rett etter barbering...ingen prikker etter den kom i hus,funker kjempefint =)
Teltpluggen Skrevet 4. juli 2007 #13 Skrevet 4. juli 2007 Det fra kondomeriet heter Uni Rens og det kan brukes til å rengjøre sexleketøy også! Men husk å vask av.. Det SVIR i begynnelsen.. noe så inn i granskauen.. Men det FUNKER!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå