selfangerkjerringa Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 3-åringen oppi balje med vann på verandaen, rett utafor verandadøra (under parasollen) - og mini på leketeppet rett innafor verandadøra i skyggen. Begge jentene prater ivei og storkoser seg, og mamma rekker å vaske golvet før hun besvimer av varmen... hehe
Nickey Mouse Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Kunne vi fått litt av det godværet? Her høljer det ned... Hvor i landet befinner du deg? Hørtes søte ut da, og godt med alt en får gjort! Ha en god dag videre i det strålende været da *litt misunnelig*
selfangerkjerringa Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2007 Midt-Norge. Og det var lettere å sette pris på sånn varme før :/ Nå er det liksom om å gjøre å minske ubehaget for ungene, blir dårlig med å sole seg på verandaen mens man leser ei god bok, for så å sykle ned til stranda og bade når en blir for varm...
selfangerkjerringa Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2007 Til lørdag kommer regnet ja. godt å vite! Da skal jeg drøye kjøkkenhage-prosjektet mitt til imorra eller fredag så jeg slipper å vanne så innmari. skal flytte en del av kjøkkenhagen som ligger i skyggen av hekken, opp til sol-delen av plena. Da må jeg flytte på torva og greier. Dumt hvis hele driten tørker vekk :/ Sjelden noe problem her i Trøndelag, ehhehe
mayaya Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 hmm.. trenger hjelp til noen hageprosjekter i sommer jeg også.... ;-)
selfangerkjerringa Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2007 øyh - du og gubben får ferskt hagesyltetøy i høst!
mayaya Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 åkei da :-) har visst no plommer og diverse bær her også.. tror jeg :-p *husmoremne, ja..*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå