To_små_prinsesser Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Fødte dere før eller etter termin med nr to? Jeg gikk 9 dager over med første, og hun var så stor da, så jeg er litt redd at det skal bli like stort denne gangen. Håper det skjer litt før i stedet...
selfangerkjerringa Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Hjelper lite for meg, som bare får tildelt feil termin. Førstejenta er jeg fortsatt overbevist om kom ei uke før termin. Fødselen startet 4., jeg hadde termin 9. Minstejenta skulle ifølge min, legen og jordmors termin kommet i romjula, men ble født 4.januar, nesten ei uke før ul-termin. Hun var nesten fem kilo. Men generelt sett har jeg både hørt og lest at mange føder "raskere" for hver unge, dvs ikke så mye overtid og i tillegg kortere fødsler. Lykke til ps: om du er redd for å føde stort barn så vil jeg anbefale at du får tatt ul med vektestimering rundt uke 37.
Mammas 2 sjarmtroll<3<3<3 Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Jeg fødte 2 dager før termin med første unge. Med barn nr 2 fødte jeg 12 dager før termin.
Gothminister Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 på termin med den første,og 2 dager før termin med nr 2.
lilleskatten Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Jeg gikk 8 dager over med første og med nr to gikk jeg 4 dager over. Nå siste gang kom han 5 dager før... Lykke til med den lille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå