Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 hjelpe til med å "modne"? Tenkte bare på samme måte som en penis (bare uten sæd hehe) Sikkert et utrolig teit spm, men likevel...
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Har lest at man ikke skal bruke vibrator fordi det kan irritere mormunnen, slik at man føder for tidlig....så da sier det seg vel selv
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 såvidt jeg har skjønt så er det sæden som kan hjelpe med å sette i gang fødselen, og i så tilfelle vil vel ikke en dildo fungere...eller?
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 men anonym spurte vel om dildo, og ikke vibrator....Og en dildo skal jo i utgangspunktet ikke være noe mer farlig en enn tissefant=)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 nei er ikke en vibrator, vet at det ikke skal brukes. Er bare litt desperat, mannen er bortreist og har termin om 1 uke.......
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Jeg vet forskjell på disse to tingene, om det var det du lurte på. HI nevnte modning, og da måtte jeg bare si at jeg hadde hørt at vibrator ville kunne ha effekt på modning....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå