--arkin-- Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 her øser det ned, og det er ingenting å finne på. jeg skal på jobben klokka 4.. noen forslag på hva jeg kan finne på med min datter på 2 år
Blomsterenglene Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Ta ho med deg ut og lek.. Du har godt av det du vettu...Hehe.. Ellers så kan dere tegne.. puzzle, male.. hehe.. Vi er barnevakt vi..
--arkin-- Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2007 for hvem da??? det regner ute jo... ja bella driver å perler nå da.. så skal hun snart legge seg.. hun har nettopp turna i senga en times tid og detti ned fra senga ett par ganger, men hun bryr seg ikke, hehe
Solitude Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 tja, i dag så er det dag 3 i sommerferien til mannen min. Og riktignok så har jeg vært alene med ungene de 3 dagene. Så regner ikke med at han har tid til oss i dag heller Må få unna noen praktiske ting i dag, som å handle, ta den ene katten til vaksine hos dyrelegen. Og så blir det hjemme leking i dag slik at jeg får unna å vaske gulvene og rydde litt. Ikke de store planene med andre ord. Nå sitter minstemann og ser på Care Bears, mens jenta mi er på lekebesøk. Og jeg koser meg med cappocinoen min Skulle bare ønske at den J**** ryggen min var helt god..
Solitude Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Male, fargelegge, pussle, klosse sammen, leire, sette vann i badekaret (eller en balje i dusjen) og la henne leke med noen dokker i vannet eller andre ting som er gøy Alltid et eller et annet å finne på selvom det er kjedelig vær ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå