Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nickynick; har et spørsmål ang. duovogna som du nevnte i en annen tråd her. Hvor romslig er egentlig bagen? Vi vurderer å kjøpe en duo-vogn som kan være med på ferie i sommer. Kommer til å være mye ute på kvelene og da er det greit å ha ei lun og god dypvogn som hun kan sove i. Og da kan vi bare klikke bagen av understellet og la henne sove videre i den resten av natta. Men jeg vet ikke hva de innvendige bag-målene er på den vogna. Kanskje du kunne ha hjulpet meg? Hun var 74 cm. lang på 1-års kontrollen sist uke, så det er jo viktig at bagen er såpass lang at hun passer greit oppi. Kan ryggen i bagen settes opp? Og er det opplegg for seler i den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Nå har jeg hentet frem bagen og målt madrassen, og den er 78x35. La min datter oppi for å se, hun er 78 cm, og hun kunne sikkert ha sovet oppi der ja, de ligger jo som regel ikke med strake ben likevel. Det er sånt brett så man kan sette ryggen opp, men det er ikke opplegg for seler. Det er noen stålstenger på siden(under trekket) som de sikkert kan festes i , men da mådu evt klippe hull i trekket og sy rundt, men det fikser du vel? Anbefaler deg å bare ta med datteren din i butikken, og be om få prøve der. Nå ligger ihvertfall min datter og koser seg i bagen på gulvet, hun synes det var veldig gøy.

Skrevet

Tusen takk for hjelpen! :-D

Da skal jeg teste ut neste gang jeg er i nærheten av en butikk med barneutstyr. Og hvis du bestemmer deg for å selge vogna di er det bare å si ifra ;-)

Skrevet

Kommer nok ikke til å selge med det første. Er så fornøyd med vognen, og nå kommer det forhåpentligvis en søster eller bror i februar hvis alt går bra. Men du finner vel kanskje en billig en på nettet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...