elly belly Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Hva er best og mest komfortabelt for mor og barn?
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Er dunallergiker, så jeg ville valgt andre alternativer. Et tips bare: Har bedre erfaring med å bruke vanlig hodepute framfor ammepute. Jeg opplever at en vanlig hodepute eller babydyne er enklere å forme og tilpasse. Vi bruker stort sett bare hodeputer og babydyner til mødre på jobben min (barneavdeling), og de trives med det. Hvis du ikke har prøvd ammepute før, vil jeg anbefale deg å gjøre det, før du investerer i det. De er gjerne ganske dyre. Kjøpte ammepute da jeg fikk min første, men jeg likte ikke bruke det.
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Enig, prøv deg fram litt før du kjøper, dyne/pute kan være like bra. Kjøpte en m isokuler forrige gang, fikk ikke orden på den i det hele tatt, ble nesten ikke brukt. Ville nok prøvd dun nå tror jeg, men skal ta fram den gamle ammeputa med kuler og gi den et siste forsøk.
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Jeg ville ha brukt med isokuler itilfelle minsten er allergisk for dun. I mitt tilfelle er det en stor sjanse for det iom at både mannen min og jeg er allergiske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå