Gå til innhold

Hvor lang tid tar det å få pass til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er snart 3 uker siden jeg ordnet pass til vesla, eneste som mangler er fars underskrift. Han sier han skal skrive under men hver gang jeg har sendt mld om han har husket det så sier han at han har ikke hatt tid.

Er redd for at hele ferien går i vasken dersom han ikke får fingeren ut å skriver under.

Noen som vet hvor lang tid det tar å få passet etter far har skrevet under? Håper for guds skyld at det bare er å hente passet etter det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maks 10 virkedager fikk vi beskjed om.

Skrevet

Det kommer kanskje litt an på hvor du bor, men jeg fikk mitt eget pass etter 3 arbeidsdager. Helgen kom imellom. Vi har søkt til ungene også, en fornyelse til eldstemann og et helt nytt til minstejenta. Mannen min var på politistasjonen i to omganger. Blir spennende å se hvor lang tid det tar, men jeg tror ikke det tar lenger tid til barn enn til voksne.

Skrevet

Oki får ikke håpe det tar så veldig lang tid da. Noen som vet hva som skjer dersom han ikke skriver under? Han har jo ingen grunn til å ikke gjøre det, for det er jo ikke en sjans i havet til at jeg ikke kommer tilbake liksom. Han sa at han likte det ikke men han skulle skrive under dersom han fikk tid.

Skrevet

han kan nekte ungene å få pass ved å ikke skrive under. da er det desverre ingenting du kan skjøre.

passkontoret sier 10 virkedager, men det kan selvfølgelig ta litt lengre tid i ferieperioden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...