elly belly Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Da har tiden kommet for å se seg om etter amme-bh og jeg har hørt at ullinnlegg er tingen - sommer som vinter. Jeg bor i Trondheim og her finnes det vel et greit utvalg. Men hva vil dere anbefale og hvem?
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 jeg kjøpte en amme-bh på Kappahl på City Syd her om dagen...Den var i allefall penere enn de fleste andre jeg har sett, men om den er bra vet jeg ikke. Har lite erfaring på det området foreløbig=)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Kjøpte en hvit på lindex til 270kr tror jeg det var. Synes den virket veldig god og myk
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Jeg skulle ut å kjøpe en i går, å da gikk vi på cubus... Har hørt de triumph Bh-ene er ganske bra, men den jeg fant kosta 365kr, så venter til jeg finner noe billigere.
Kosel Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 kommer helt ann på hvilken str. du bruker. Jeg har raidet og raidet den siste tiden etter amme-bh`er som passer til meg... i går fant jeg en bh på cubus - triumph rundt 400kr, og måtte gå opp fra 80 - 90 for å få en i F-cup... nå må de slutte å vokse...
Solskinnsjenta Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Cubus sitt eget merke i amme-BH koster rundt 200,- og var god å ha på. Kjøpte litt stor størrelse, siden man gjerne vokser litt når det kommer melk, så vet ikke hvordan den sitter med melkespreng. Tenkte det var greit å kjøpe en litt billig en før jeg vet hvor mye jeg vokser med melk. Ikke sikkert jeg vokser så veldig mye mer, og da er det kjipt å sitte med masse 3-400 kroners BH'er som jeg ikke får brukt
Kruella Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 På sparkjøp har de Triumph sine amme-bher til 229kr!!
LynxLynx Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 change har bher og ammebher opp til j-cup. Oversikt over butikkene er her http://www.change.com/htm/stores-no.asp
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 jeg kjøpte mine på kappahl. 149kr. veldig gode og dem hadde store str der også. har sliti med å finne str andre steder rundt her jeg bor:):)
Medusa80 Skrevet 4. juli 2007 #11 Skrevet 4. juli 2007 Kjøpte et par stykker på Baby-shop jeg. De virket myke og elastiske (om ikke akkurat lekre) og sikkert helt greie å ha med på sykehuset enn så lenge. Synes det er vanskelig med størrelse og sånn også før det hele har gått seg litt til. Tenker at jeg kjøper noen litt penere siden. De kosta 200 pr stk i hvert fall. :-)
babyimagen2 29.07.07 Skrevet 4. juli 2007 #12 Skrevet 4. juli 2007 Lindex.. disse er fine å se på, billige, og de har mange forskjellige varianter. i motsettning til h&m som ikke har noen!
2. gangs Skrevet 4. juli 2007 #13 Skrevet 4. juli 2007 Kjøpte min på cubus, virker helt grei, under 200,-. hadde 2 andre merker der og, men venter med å kjøpe flere til jeg har sett om den er ok...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå