mamma for 3 skjønne gutter Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Poden skal nå avvennes pupp grunnet at jeg begynner i arbeid om 1,5mnd. Jeg lurer på om han trenger mme på dagtid, eller holder det med mm morgen og kveld og vann resten av dagen? eller bør han få mme til måltidene? han er 7mnd.
Bleikfeit.no Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Min gutt er 8,5 mnd og sluttet og amme for ca 3 uker siden. Jeg gir ham mme morgen og kveld, 150 - 200 ml. Til måltidene ellers gir jeg vann. Det hender, om han spiser dårlig til et måltid, at jeg gir ham en liten svett med mme i tillegg. Han veier ikke mer enn 7,5 kg, så han må liksom ha melk, om han ikke får i seg maten.... Huff skal begynne å jobbe om 1,5 mnd selv. Kan ikke si at jeg gleder meg.. *grøss*
mamma for 3 skjønne gutter Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2007 flere råd tas gjerne i mot..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå