Serial mom Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Beklager om jeg kommer med noen sånne "goddag mann økseskaft" svar til folk,eller kommentarer eller hva som helst. Jeg blander sammen personer,hvor de bor,åssen nick dere har osv osv Jeg har null kontroll på meg selv og de tingene jeg skal foreta meg,glemmer papirer,ringer ikke når jeg skal,tor jeg har fixa saker jeg ikke har.... Flere som roter noe følt for tida,eller? At man er syk/dårlig nesten hele tida hjelper jo ikke akkurat på heller! *sukk* Så,til alle sammen her,så ber jeg om unskyldning på forhånd ifall jeg skulle komme til å ta feil av nick og historier,jeg er uberegnelig om dagen,he-he! Klemmer fra
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Tror mannen min kan skrive under på at du ikke er den eneste, elli-karamelli! ;0)
Serial mom Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2007 Huff ja,er visst noe som går.... ;-p I denna formen kommer jeg til å rote det slik til at jeg verken får lønn,sykepenger,permisjon eller noe som helst! Har allerede glemt å sende de siste papirene til skolen før fristen,så de eksamene jeg tenkte ta i høst kan jeg sikkert bare drite i! Må bare le av detta!
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Hehe huff da..... Ikke barebare å gå gravid nei... Glemte å søke overflytting mellom to studiested jeg, så jeg har plass "bare" 50 mil unna... yeah right sier jeg bare!
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Godt og se at det ikke bare er meg! Jeg glemmer ting fortere enn svint for tia..og verre blir det i ammetåka..hehe..men men..vi og de rundt oss må bare leve med det..er vel hormonene som spiller oss noen puss om dagen..
Serial mom Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2007 Tror bare vi setter *bortresit på ferie*-skilt på huene våre,så får verden seile sin egen sjø inntil videre...
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 ja hadde det bare vært så enkelt......å "være bortreist på ferie" mener jeg... Nei vi skal vel egentlig ikke klage da, vi har tross alt et mål med disse rare tingene som skjer med oss nå, men guuuuuud jeg skulle ønske utetemperaturen kunne skrus ned en 5-10 grader nå. Hodet koker totalt over! ;0) Lov å klage "litt" da! ;0)
Serial mom Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. juli 2007 Nei,kan ikke klage! Jeg klager mye på kvalmen da,for det synes jeg er kjipt nå som jeg har kommet så langt. Er jo nå man skal nyte å gå gravid jo! Du bor tydligvis ikke på østlandet,siden du synes det er for varmt om dagen,he-he! Er en lettelse nå når vi ikke har 30 grader her lengre,men regnet kunne jeg vært foruten da! Ja ja,vi har i det minste noe å skylde på når vi glemmer ting eller surrer mye!
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 Ja jeg vet! Brekker meg flere ganger daglig enda jeg! Men nå var jeg kvalm frem til uke 24 forrige gang jeg så, håper enda! Ja bor nok nordpå, og nå har vi 30 varme og vindstille, og det er kjipt å være gravid og kvalm og surrete i hodet da ja... Skulle gjerne hatt litt regn nå ja. Kanskje ikke så mye som dere har fått sørpå men..
Serial mom Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. juli 2007 Men dere fortjener gòvær der oppe da,så synes det er gøy å se stor soler på værkartet i nord! (jeg er nordlending selv!) Hadde det jævlig her tidlig i juni,over 30 og vindstille,det var IKKE stas! Blir for varmt inne også da,særlig når det ikke blåser nok luft inn til å lage gjennomtrekk! *pes* Drittkvalme,altså! Er,takk gud,myyyye bedre enn de første 15 ukene,men nå er jeg halvveis og spyr enda,så begynner å bli lei! Frister skikkelig til gjentakelse...
_-Nistrik&enettuG-_ Skrevet 4. juli 2007 #12 Skrevet 4. juli 2007 Er ikke bra og slite formye i hodet.... det kan falle av... Men seriøst, jeg føler med deg.. Dette er du IKKE alene om!!! Nesten sånn at jeg ikke gidde å åpne kjeften lenger..... Blir ikke betre av å gå hjemme og gruble over allt det teite en har sakt... Satser på at folk er så opptatt av seg sjøl at de ikke legger merke til hvor teit jeg er )))
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 4. juli 2007 #13 Skrevet 4. juli 2007 vettu at jeg var sånn sist da jeg var gravid, ikke så mye denne gang, enn så lenge... Husker jeg var på oslo city og hadde gizmo med meg (hunden) parkerte bilene og tok heisen opp til senteret. Etterhvert begynte jeg å få førr meg at han hadde greid å stikke ut (?) før jeg hadde låst dørren, og jeg ble så overbevisst på det at jeg tok heisen ned igjen. da jeg kom ut av heisen, har de sånne lyder som biler o.l og jeg var sikker på at jeg hørte han lå og peip, knakk nesten helt sammen. Men, da jeg så han lå trygt bak i bilen, greide jeg ikke å gå tilbake til shoppingen=( hehe, man blir litt rar og snurrig..
twoboys & a girl Skrevet 4. juli 2007 #14 Skrevet 4. juli 2007 Hodet er så absolutt ikke på riktig plass nå, hadde hodet ikke sittet fast på kroppen så hadde jeg vell gjemt det. Svarer i øst og vest, og helt andre ting, eller svarer ikke det hele tatt. Trur typen holder på å bli gal av meg...
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 4. juli 2007 #15 Skrevet 4. juli 2007 Hei igjen! Måtte bare en tur på kontroll hos JM! Lagt på meg maaaasse *kremtkremt* (spiser for å døyve kvalmen!), men fikk høre hjertet som slo og det veier opp for de ekstra kiloene. =0) Joda godt med godvær, vi er jo ikke bortskjemte med det her oppe så.. Men det blir som du sier, altfor varmt inne også da, og uten noe som helst vindpust er det umulig å få sove på natta! 20-22 grader er egentlig nok! ;0) Huff ja den kvalmen er no herk! Med Knøttet var jeg sykemeldt fra uke 8 og til uke 24 grunnet kvalme. Heldigvis ikke fullt så ille denne gangen men likevel... Bra at det har gitt seg litt hos deg da. Unner virkelig ingen den svangerskapskvalmen.. *blæh*... Men tro meg, du glemmer fort denne kvalmen når nurket ditt nærmer seg året og du blir babysyk igjen ;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå