Kakeåndsen Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Jeg blir til stadighet imponert over datteren min på 20 mnd, og tror vel hun er ganske typisk for et barn på 20 mnd. Et eksempel: i går badet vi begge jentene og lillesøster på 6 uker lå på teppe på gulvet med body og sokker. Storesøster ser på henne og sier: "baby kald" og legger over henne en tørr klut. Hva som imponerer meg? Hun viser at hun kan sette seg inn i andres situasjon og faktisk formulere hva hun mener er "problemet". Dvs hun har forstått sammenhengen mellom mengde klær og det å fryse. Dette er bare en liten ting. Andre ting som imponerer er hvor godt hun forstår hva jeg sier. Hun satt på fanget mitt uten sokker og jeg sa:"Nå må vi snart klippe tåneglene dine eller kanskje du skal bite de". Gjett hvem som puttet tåa i munnen. Vet ikke helt hva jeg vil med dette bortsett fra å si at man bør legge merke til de "små" tingene barna gjør også.
melkekua™ Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 De er skikkelig skarpe de små )) vet hva du mener!
Kakeåndsen Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2007 Ser det så godt ift lillesøster hvor mye storesøster har lært i løpet av halvannet år:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå