Gå til innhold

Hva tror dere? IKM i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok test i dag på IKM. Tydelig negativ. På testpakken sto det at den kan lese resultat fra en dag etter IKM. Betyr det at jeg fortsatt kan være gravid, eller burde testen da vært svaak positiv?? Har mensmurringer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei

Er i samme situasjon som deg, skal ha ikm idag. Men venter med å teste meg, kanskje 3-5 dager. Har følt meg ekstra gravid denne måneden da :P Men venter litt for å se om tanta kommer, vil ikke ha falske forhåpninger som de andre månedene.

Kanskje best at du venter 3 dager med å teste deg, siden hcg nivået kanskje kan være lavt hos deg og ikke vil gi utslag på gravidivitetstesten enda.

Lykke til så mye.....håper det er vår tur snart :)

Skrevet

Takk. Testmerket er Quick respons. Har ikke prøvd det før, vet ikke hvor følsomt det er på selve IKM.

Lykke til selv!

Skrevet

Heisann!

Har også IKM i dag. Tok en test - den var tydlig negativ. Har ikke hatt noe symptomer på graviditet heller, og har nå mensmurringer, så jeg tror ikke på noe klaff denne gangen. Er bare 2pp, så jeg må vel regne med at det tar litt tid....De fleste tester skal jo kunne slå ut samme dag som forventet mens, eller hur?

Skrevet

eg er 4 dager over tiden men forsatt negative tester, va til legen i dag å fikk besjed om å teste meg på ny om 2-3 uker om eg enda ikke hadde fått mensen. så berre sånn dere vett de så kan de ta litt tid før hcg hormonene er på plass:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...