Fabelaktiv Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Sitter og er litt småkvalm av og på her nå.. har kjent det litt tidligere også.. mest når bebbis beveger seg mye? Andre som kjenner det samme.. er det normalt da dere? uæ!! ekkelt.. ikke kvalm nok til å ta "affære" liksom
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Ja! Jeg har det også sånn! Har vært dårlig hele sv. skapet, så er ikke så mye forskjell fra før. Men merker at det kommer plutselige spy-fornemmelser hvis babyen beveger seg mye oppe mot magesekken etter jar har spist. For meg er det ikke så viktig om det er normalt eller ikke, iom at jeg er blitt så vant til å være kvalm og kaste opp. Men regner nå med at det ikke gjør noen skade bortsett i fra at det er kjipt å være dårlig...
Fabelaktiv Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2007 Jojo... enig der.. hehe - bare en formulering trist å høre at det er sånn hele tiden for deg da.. er jeg riktig "uheldig" så har jeg dette i sammenlagt 9 uker og det er jo mye bedre enn i 9 mnd, ja takk for svar
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Jepp. Hadde det sånn jeg også. Babyen min var så urolig, at jeg var veldig kvalm til tider..
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Er i uke 34 og har vært en del småkvalm den siste uken. Var hos jordmor i går, og hun sa det var fordi babyen lå og presste på magen, og at det var helt normalt. Jeg som trodde jeg skulle få gå et svangerskap uten å være noe særlig kvalm...hehe...
*RutIetutt* Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Jepp - men jeg blir så kvalm at jeg kaster opp av det:o(
Fabelaktiv Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2007 ånei - håper ikke dette er utsiktene mine.. jeg som ikke var kvalm til å begynne med trudde jeg slapp unna u
*RutIetutt* Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har vært kvalm og kastet opp stort sett hele svangerskapet da, så det er jo ikke sikkert at det blir verre for deg...var ikke sånn sist jeg var gravid for å si det sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå