AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Spennende! :0)Hadde egentlig ikke tenkt til å pakke noe som helst siden jeg bor så nærme sykehuset, men det er noe med å være forberedt..og nå som det er 15 dager igjen til termin er det jo kjekt å ha gjort, da.. :0) Men fant jut at jeg bare har en ammetopp.. Kanskje litt lite..? Noen som vet hvor man kan få kjøpt det hen i Tønsberg??
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Det er jammen litt stort å pakke den bagen..pakket min ferdig i går og jeg vet at den skal tas i bruk om kun få dager:) Vet ikke om noen ammetopper i Tønsberg, men har selv kjøpt singleter jeg.. Tar på to stk, så drar jeg den ytterste opp og den innerste ned...skjønner?? Da syns hverken puppen eller magen:)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2007 Aha.. I see... Godt tips.
Kosel Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 H&M har hvertfall sånne topper med v-hals som skråner over hverandre... disse er visst "amme"-topper fikk jeg høre. Kjøpte de fordi de var fine jeg:) ikke tenkt noe videre over å kjøpe inn spes. topper for amming...slitt nok med å få kjøpt en amme-bh som passer:)
Cloudberry Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 På HM har de singleter som du kan hekte overdelen av stroppen hvis du skjønner...Det er nesten som en ammebh. Veldig god tror jeg. Har kjøpt meg en.Ikke noe dyr heller=)
koglu Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 De selger amme bh'er på lindex i farmannstredet.. Forskjellige typer og størrelser. Har kjøpt noen der jeg, selv om ikke de er de vakreste så virket de veldig behagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå