Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Har hørt at det er vanlig jo senere i graviditeten du er og det har noe med magnesium å gjøre, men jeg spiser akkurat like mye magneium nå som før men nå våkner jeg hver natt med krampe i en legg...
Mazza** Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Vet at magnesium kan hjelpe , men har hørt at dte har noe med dårligere blodomløp å gjøre jeg da. Om det er helt korrekt er jeg usikker på
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 tror det var magnesium og kalsium (?)som kunne hjelpe mot legg kramper. skal visst hjelpe å ikke stramme tærne etter hva jeg har forstått på JM:
VinterSol+2 Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 du bruker jo mer av næringsstoffene du får i deg nå enn når du ikke er gravid. kramper kommer av mangel på mineraler, og det vanligste er å ikke ha nok magnesium, når du er gravid. prøv ¨å ikke strekke foten med tærne lengst ut, men med hælen. og ta gjerne magnesiumstilskudd. det hjalp meg masse:=)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Jeg hadde seriøst kramper hver natt, men nå har jeg tatt magnesiumtilskudd fra prevent i 6 dager og ingen kramper hittil iallfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå