Mandragora Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Snuppa mi er 4 mnd og har prøvd grøt et par ganger siden hun er mer sulten og vil ha mat hyppigere nå(mme). Har prøvd maisgrøt som det virker som hun liker godt, men hvor mye og hvor mange ganger pr dag skal de få grøt i starten? Synes grøten blir så kald etter å ha blandet med lunken mme, skal man da varme den i vannbad? )
MammaDilla Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Hei. Jeg økte posjonen gradvis fra en teskje til full porsjon i løpet av halvanne uke. Gav pjokken en porsjon (står på pakken hvor mye) om kvelden. Etterhbver ville han ha mer om dagen enn jeg hadde i puppene, og begynte da med en halv porsjon grøt på formiddagen. Nå er han litt over 5 mnd og får full porsjon formiddag og kveld. Men dette har jeg rådført meg med hs og, og det kan være lurt å snakke med henne om det. For all del, du kjenner barnet ditt og vet hva det trenger, og du bestemmer jo selv over ditt barn, men kan allikevel være greit å rådføre seg med hs. Kan jo hende du alt har gjort det også. Hva vet jeg
MammaDilla Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Jeg lager grøten i en litt liten skål (syltetøyskål) og lar den stå oppe en større skål med varmt vann mens jeg mater han. Da holder den seg varm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå