ღDidrikmamsenღ Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Oppdaget i gårkveld da jeg hadde vasket flaskene til Didrik at vannet hørtes ut som om det ikke rant der det skulle. Åpnet skapdøren ved siden av vasken, og der var det masse vann! Vi har nettopp lagt nytt flisgulv, og hadde takstsmann her for litt over en måned siden. Ikke tegn til noe fukt da... Kunne det bare ha skjedd om 2 mnd, da har det i det minste gått på de nye som flytter inn her. Har akkurat solgt, og de flytter inn i begynnelsen av august.. Møkk!! Sitter her å venter på at broren min skal komme å se hvor stor skaden er nå... Gruer meg.. Dyrt blir det sikkert også, så høy egenandel på forsikringen =( Lei meg nå...
Nit@™ Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Uff da. Det var ikke gøy nei. Kjedelig med slike utgifter ( Håper det ikke er så ille som dere frykter.
Gemini77 Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Kjedelig ja, men er vel ikke særlig hyggelig å ønske en vannskade på andre?? Er det en feil så hadde uansett ansvaret vært på dere, og de kunne ha utbedret det til en dyr pris og dere måtte ha betalt.. Med mindre dere har eierskifte forsikring som dekker slike ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå