Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Jeg føler pappan til min lille tulle hele tiden skal belære meg i alt og han er en meget sær person.

Jeg er sammen med jenta vår på 9 mnd hver dag ut og inn, han har ikke hatt en fri dag siden hun ble født utenom helg. Ikke skal ha pappa permisjon heller for firma betyr mest. Her ligger det ingen grunner til at det ikke skulle gått bra. Stor firma som er drevet i 20 år.

Jeg føler at når han kommer hjem på kvelden og helgen, så skal han fortelle meg hva jeg må og ikke må gjøre med datteren vår.

Noen som føler det slik?

Utover dette er det jeg som tar meg av henne så og si hele tiden selv om han er der eller ikke. Føler meg som en alenemor i utgangspunktet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler det også litt slik, selv om samboeren har tatt permisjon slik at han får ekstra lang ferie med oss.

Men likevel så er det alltid en selvfølge at babyen er med meg overalt, men han skal ikke trenge å spørre engang før han bruker ettermiddagene på noe uten oss.

Å legging og nattavåk er vist bare min oppgave, samme med husarbeid og middagslaging.

Og Også når han kommer hjem fra jobb er det jeg som har tulla, for han stakkars har jo vært på jobb og må hvile. Hva med meg som var oppe 4ganger i natt å har vasket klær og laget middag den lille timen babyen sov

(har ingen sovebaby, max14 timer i døgnet, men det er som regel bare 12)

Vi fortjener virkelig husmorferie:)

Skrevet

Samme her, tror jeg blir med på den ferien jeg;)

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Kjenner meg litt igjen. Pappaen her elsker små babier men kan ikke så mye om de, på en måte.

Han jobber ofte 07-22 osv og når han kommer hjem forteller han meg f.eks at "hun er ikke sulten nå" og "du må ikke gjøre sånn men sånn og sånn".. Dette på tross av at hver gang han sier noe tar han feil. Allikevel prøver han, som er hjemme 3 timer før han sover og skal på jobb å lære meg hvorfor hun er sånn og sånn.

Jeg gjør i tillegg alt i huset her hjemme, rydder, lager mat , kaster søppel osv så jeg blir jo rimelig sliten av det når han attpåtil skal fortelle meg at jeg gjør jobben min som mamma feil når jeg ikke gjør det..

Skrevet

OI nå er jeg overrasket, det er virkelig slik dere beskriver det som jeg som skrev innlegget føler det.

Jeg blir helt matt av pappa som skal fortelle meg hvordan jeg skal gjøre det med min datter. Og i tillegg alt dere skriver om hus arbeid, lege, innkjøp osv. Jeg føler aldri jeg får støtte. Var i en kraftig bil ulykke for 14 dager siden. Han hentet meg på sykehuset og spurte hvordan det gikk, når vi kom hjem var det klar deg selv. Bilen er vraket og blir ikke reparert. Takk og pris hadde jeg ikke barnet mitt med.

Men jeg tenker hva er det med denne mannen. Jeg hadde behov for å gå og legge meg, men måtte hente min datter. Han derimot la seg når vi kom hjem og sovnet.

Skrevet

Fysj og æsj og skamme seg, mannfolk!

Hadde jeg vært mann og lest dette hadde jeg vært flau. Vil bare sende dere som sliter med udugelige menn masse trøsteklemmer, er helt sikker på at dere gjør en strålende jobb og er helt perfekte mammaer for barna seres!

Skrevet

For noen ordentlige møkkamenn! Hadde sparket de ut døra, eller flyttet ut selv. Jeg vil mye heller leve alene enn sammen med en møkkamann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...