Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 jeg lurer på om magen må synke før en eventuel fødsel er innen rekkevidde, eller er det noen som har opplevd at den ikkje har synke? er nå i uke 38 å er andregangsfødende.. finner liksom ingen info om dette å allle sier til meg at magen er ikke synket endå så det går en stud til... til dere som har fødd, når sank den å når vart de fødsel? håper på mage svar:)))
nenja Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Tror ikke det er noen fasitsvar på dette. Er selv i uke 39 og hører både at noen sier at magen har sunket og andre som sier at den ikke har sunket. Synes ikke det er lett å se selv, da i alle fall ikke jeg, har noen brå overgang fra sunket og ikke fødeklar og sunket og fødeklar. Husker det sånn fra forrige gang også.
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 sist gang, så mange til meg at dem synes at magen min hadde synket... men det tror jeg bare noe dem alle innbildte seg.. fordi de siste ukene før jeg fødte.. hadde jeg sikkelig problemer med å puste til tider.. fordi magen lå så høyt og puppa var klemt opp i halsen.. Jeg mener at magen min ikke sank idet hele tatt før vannet gikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå