_-Nistrik&enettuG-_ Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Det kan seiøst hende jeg eksploderer!! Er nå 27+0 og 104 cm rundt magen.... pju.. har ikke flesk eller noe, bare en enorm mage!!! uff fortsetter dette?? HJELP
Serial mom Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Aner ikke hva som er normalt,og heller ikke hvor man måler,men... Jeg målte meg rundt magen nå,der med navelen,og fikk 86 cm. Jeg er 19+6,så er jo kommet mye kortere enn deg da.
_-Nistrik&enettuG-_ Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2007 Ja det var der jeg og målte og`... du har noen cm igjen du da hehe .Når jeg forteller hvor langt jeg er på vei får jeg bare kul runde øyne og heva øyenbryn til svar så jeg blir litt usikker da..... je je lite og gjøre med det.
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Huffda, min har krympet med 1 cm på en uke... er 24+3 og 93 rundt magen nå... Jaja, skal til legen neste onsdag, sikkert bare fordi jeg målte senere på dagen sist kanskje?
Serial mom Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Æsj,man vokser jo litt forskjellig etter hva jeg forstår. Noen mer i starten,så flater det ut litt,mens andre får ikke mage før de siste månedene. Tror det skal finnes et slags vekstskjema på nett et sted der gjennomsnittsmålene står,men vet ikke helt hvor... Så lenge du føler deg ok og ikke jordmor eller lege sier noe(man tar jo urin og blodprøver hver gang),så er det helt sikkert normalt! Men blir nok tyngre og tyngre jo større man blir,naturlig nok! :-)
_-Nistrik&enettuG-_ Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2007 Nå hørte jeg bare krympa..... )))))) heheheh
Mor til en stor og en liten Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 He he. Måtte måle meg for første gang når jeg leste innlegget. Jeg er 24+1 idag og er 103cm rundt magen :-)
Mamma til snart 4 Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 jeg er i uke 26 å sikker narmere 120 cm rundt magen, har iike måle bånd her, men er nok ikke langt i fra det=) off hehe. .kjempe mage.
_-Nistrik&enettuG-_ Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. juli 2007 Vet du -... det er helt tragisk.. men jeg kjenner jeg blir litt glad når du sier det... (sjøl om du sikker ikke er det he he) UFF. . Sååå langt kan en synke altså ... Heldigvis går det av igjen!!!!
twoboys & a girl Skrevet 4. juli 2007 #11 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har det motsatt, har ingen mage, er 15 uker. Er større enn sist gang, men fortsatt ingenting. Like før terminen sist var det ingen som trodde at jeg skulle føde på et par mnd, jeg la på meg 20 kg. Kom på 6 ukers kontroll spurte legen hvor svangerskapspapirene var... Ennå leenge igjen til jeg passer gravide klær, selv om jeg holder på å vokse ut av mine egne.
Adriansmor med tulla Skrevet 4. juli 2007 #12 Skrevet 4. juli 2007 oi oi jg er i uke 17 men tør ikke si hva jeg målte la oss bare si dt sånn at det var mer enn elli=(
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 4. juli 2007 #13 Skrevet 4. juli 2007 Jaja, var mindre i dag tidlig den magen min.. Måtte kontrollere det en gang til nå, bare fordi den var mindre enn vanlig i dag tidlig.. Og nå er den 95 rundt.. Regner med at det sikkert ikke er uvanlig at den er mindre på morgenen enn litt utover dagen...
Reidis Skrevet 5. juli 2007 #14 Skrevet 5. juli 2007 Jeg er 23 uker og har kjempesvær mage. Kontrasten ble ekstra stor i bursdagsselskap i går, hvor også min gravide svigerinne var. Hun er 20 uker og hadde nesten ikke kul på magen en gang. Gjett om jeg følte meg som en hval. Vet ikke hvor mange cm jeg er, men er ganske tynn i utgangspunktet og ser ut (føles i hvertfall) som jeg er 7 mnd på vei §
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå