Gå til innhold

Dere med simo, brio eller emmljunga edge vogner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge har dere tenkt til å bruke disse vognene før dere bytter de ut i en lettere?? Og kjøper dere da er dyr vogn.. eller bare en billig en..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte ikke ny vogn før hun var 10,5 mnd vi da. Da kjøpte vi ei billig og lett trille - tenker at jeg fortsatt kan bruke kombivogna når vi går i skogen, etc. Vi kan snu sittestillingen forover på vogna vår, så det er jo greit sånn.

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe ny vogn når datteren min blir 6-7 måneder, eller når jeg føler at hun er klar for sportsvogn. Den jeg har nå er kjøpt brukt så neste skal jeg unne meg/henne å kjøpe den jeg vil ha og ikke se på pris:)

Skrevet

Jeg hadde en Simo kombivogn og har byttet den ut mot en Teutonia Mistral. Byttet den ut i mars..Er kjempe fornøyd

Skrevet

teutonia mistral.. er ikke den ganske kort i ryggen da? kjipt hvis man må ha enda en ny vogn tenker jeg... har også tittet litt på den se..

Skrevet

Har en Simo kombi, og skal nå kjøpe en Bugaboo

Skrevet

Har Emmaljunga Edge som ble kjøpt brukt, har tenkt å gå over til sportsvognsdelen nå, min datter er 8 mnd. Har planer om å bruke den til over vinteren og kjøpe noe nytt som er litt lettere til våren, da vil hun være ca 1 og 1/2 år. Vurderer Teutonia Mistral, men tror mannen har lyst på Easywalker eller noe tilsvarende. Så her blir vel å bytte fra en billig brukt vogn til en ny og dyrere ... Vi har også nylig kjøpt en Carena Easy til bruk på kjøpesenter, reiser o.l.

Skrevet

Vi hadde en simo duovogn, byttet ut den til en emmaljunga cangaroo når han var litt over 11 mnd:)Den var ikke spesielt billig, men det var den jeg hadde lyst på, og det var den siste vogna vi skulle kjøpe i allefall. (Tenker ikke så lang fram som til barnebarn da nei;) Den er allerede mye brukt og vi er kjempefornøyd med den:)

Skrevet

Har Brio kombi som jeg kommer til å bruke til jeg ikke trenger vogn lenger. Har en Brio double wave som jeg bruker når jeg har begge jentene med meg.

Skrevet

Har en brio kombi, også har jeg akuratt kjøpt en carena easy til når jeg trenger en lettere vogn.. (maya er 8 mnd) Kommer til å bruke brioen på turer og sånn. Men carenaen på småturer til butikken, eller ferier o.l.

Skrevet

Synes ikke den er kort i ryggen. Passer fint til Mina ikke skal ha vogn lenger.

Skrevet

Har egentlig ikke reflektert noe over dette. Må se an hvor jeg br o.l.

Siden jeg er alene er det kjekt å ha en litt stor vogn når jeg er å handler, for å få plass til alle varene. Jeg har jo ikke bil heller, og må jo ha varene hjem.. hehe.. Men jeg kommer nok til å kjøpe en reisetrille eller noe lignende for å bruke på korte turer, og en som ikke tar så stor plass på tog, buss, fly og diverse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...