Fabelaktiv Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 for i går.. så koselig altså Får aldri til å være med på treff i Oslo jeg, men hva gjør det når trønderne møtes støtt (og jeg har anledning og lov til å være med) hurra for bart og skinnvest (selv om ingen av dere har noe slikt da)
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Det var veldig koselig, du får ut å fikse deg en real kebab i dag da fabelmor:)
Fabelaktiv Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2007 Allerede lokalisert kebabsjappa... Nova kino is the place (der bussholdeplassen er)
boble <3 Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Alltid så kos å møte deg vettu Fabel_Aktiv:0) Rakk du å få i deg noe frokost i dag da?
Fabelaktiv Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2007 hehe.. sov til nesten 8 (da arbdagen starter) og tok med meg et rundstykke i hånda skal prøve hardere i morgen.. promise
boble <3 Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Eeeeeelsker hotell frokost så bare pass deg så jeg ikke kommer å tar maten din...:0)
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 takk for superkoselig treff! storkosa meg selv om det var veeeeldig varmt! Ha en knall dag da Fabel_Aktiv
Fabelaktiv Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. juli 2007 Takk vestli.. jeg prøver.. men her er nå litt varmt inne i kontoret ja.. håper du har tid til å møte meg i morgen.. kjedelig å vente på toget heeeelt alene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå