TA 1980 Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 (samme som på Bryllups siden) Sitter å funderer frem og til bake... skal vi reise en tur til varmere strøk, i så fall hvor da? Vi har ikke så mye penger å rutte med, så vist noen har noen ider om en billig men fin plass å reise til,der vi kan oppleve litt og? Vi har og vurdert en lang helg til London, handle litt og gå på konsert...men no aner jeg ikke hva jeg vil...har jo aldri reist på lang tur alene før vi, uten unger....og han har vert i London en gang før.... Noen som kan hjelpe og gi oss noen ider?
melkekua™ Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Hva med helgetur til Roma eller Paris?? Ellers er det jo mange andre storbyer det er billig å reise til. Praha er en kjempeby, anbefales )
På vei igjen <3 Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Jeg var på kypros på brullupsreise. Det var helt supert Ellers vil jeg anbefale kreta, Marbella, eller Port Kay
Armani:-) Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Vi var i Malaysia Penang og 2 dager i Kuala Lumpur:-) Helt fantastisk...
Vipsenmamma Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Paris! Den mest romantiske byen ........ eller Praha - koselig by med masse å se på.
Kakeåndsen Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 Storby: Barcelona Syden: Hotel Jardin del Sol på Mallorca. Honey moon suiten der er super.
veldigfrustrertfrue Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 Den var til hvaskjerabagera.. Hvilket hotell bodde dere på når dere var på bryllupsreis?
TA 1980 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. juli 2007 Til Kakeåndsen Hvilket reiseselskap reiste dere med??
mayaya Skrevet 4. juli 2007 #12 Skrevet 4. juli 2007 Egypt! Ike så dyrt, passe eksotisk og veldig romantisk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå