selfangerkjerringa Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Bruker å ta Minimais opp i senga vår for å amme 2 ganger om natta - og det hender jo jeg sovner fra hele greia og hun blir liggende sammen med meg ei stund. Inatt bråvåkna jeg og var sikker på at hun holdt på ramle ut, jeg kasta meg rundt og græbba tak i henne med et lite rop, og dro henne inntil meg. Det var bare det at den ungen plutselig var blitt så innmari hårete... og ganske stor....... jeg hadde græbba tak i gubben og dratt ham langt over på min side av senga hehehe... gjett om han skvatt da! og jeg var bare LITT flau da jeg måtte forklare hva jeg holdt på med... hihi
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 hehe det er litt artig det der...for det er underbevvistheten din som jobber og når du opplever slike ting vet du at du kan få meget god kontakt med den hehe artig
selfangerkjerringa Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2007 Og jeg som knapt får kontakt med bevisstheten min en gang... hehe
bambi på isen Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 ler å ler.............., ser det for meg her jeg sitter!!!!!!!
selfangerkjerringa Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2007 Minimais lå trygt og godt i sprinkelsenga, hun...
mayaya Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 jaja. så lenge du ikke ser der etter gubben, så :-p
Nit@™ Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 Hi hi.. må tro han lurte da du plutselig greip tak i han på natta.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 HAHAHA. Da jeg ammet sjarmøren så drev jeg til stadighet og våknet og trodde han lå i mellom oss. Noe som var helt usannsynlig da han alltid lå på utsiden av meg dersom han lå i senga vår - mesteparten av tiden lå han i vogga. Så gubben her i huset fikk litt noia han og da han våknet med en sikleklut tredd rundt halsen. Jeg hadde fått for meg at sjarmøren hadde gulpet og hadde samvittighetsfullt tørket gulpet og latt kluten ligge..... Ligger i kortene nå da at jeg tørket gulp av gubben, og la igjen kluten rundt halsen hans. Hadde og maaange runder hvor jeg skvatt til og kjeftet han huden full hvis han snudde seg, for han måtte jo passe på at han ikke rullet over Sjarmøren - som sov i vogga. Også lette jeg alltid etter ungen mellom oss under dobbeltdyna. Slitsomme netter!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå