Gjest Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 spytter ut sutten når han ser melkeflaska komme... WOW hva tror dere+???? thihi
ei som vet litt avhvert..... Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Om et par måneder komponerer han sin første symfoni - bare vent. Og hvordan kan han være kun 8 måneder og få flaske? Har du ikke hørt at du skal amme til han er minst 2 år - hva slags mor ER du egentlig? Huttetu..... Du vasker vel med våtservietter ogsá du......
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Ja skyldig på alle områder dommer... Jeg har jo bare 3 barn under 4 så om jeg skulle ammet hadde jeg nok ikke gjort annet enn å pakke puppene mine i kjeften til mini...og de andre to de siste 4 årene hehe Dessuten er jeg halvt fra et annet land hvor ammehysteriet ikke herjer så jeg får fred fra alle andre som skal mase på meg dette... Og våtserviettene brukes FLITTIG her...hehe... Forresten gir jeg alle barna nugatti på maten til frokost og...HOHOHo
ei som vet litt avhvert..... Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Jeg vet jeg vet -kjenner deg bedre enn du tror. Dessuten skal vi jo kanskje møtes til sommer´n når jeg er hjemme. 2 timer sør for deg og 2 timer nord for meg... he he he Ring a bell? *Ler rått*
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Skal jammen si deg at jeg følte det var noe med nicket ditt hespetre... HIHI artig artig...how are u? di kjærring
ei som vet litt avhvert..... Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 I´m fine ) Masse jobb derfor har jeg ikke koblet meg opp på msn i dag - kanskje litt senere. Var litt vanskelig å komme opp med nick da, men fant ut at dette passer meg litt.... tij hi hi.....
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 tror nok det er fifita som sprer eder og galle her ja;)
ei som vet litt avhvert..... Skrevet 4. juli 2007 #11 Skrevet 4. juli 2007 Unnskyld meg dere to bærter - men søstra mi (fifita) har ikke noe med denne lite hyggelige personen å gjøre altså.
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #12 Skrevet 4. juli 2007 HAHA ler her jeg...hvordan går det med Ugla og har du forresten fått jobben?
ei som vet litt avhvert..... Skrevet 4. juli 2007 #13 Skrevet 4. juli 2007 Ugla is still going strong - ugress er vanskelig å bli kvitt vet du...... De holder fortsatt på å intervjue.... men rekner med at jeg får beskjed i løpet av denne uka.....
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #14 Skrevet 4. juli 2007 hva tror du selv??? atena sliter du Jordmorstolen ennå?
ei som vet litt avhvert..... Skrevet 4. juli 2007 #16 Skrevet 4. juli 2007 Tja vet ikke, men tilbyr de meg jobben sá har jeg jo tenkt å komme med et lønnskrav som ligger langt over det de tilbyr da - men det er de jo ganske så forberedt på også... så vi får se..... blir ikke deprimert om jeg ikke får jobben heller da.....
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #17 Skrevet 4. juli 2007 Rette instillingen hehe...you go girl... Hehe atena den sitter godt...hehe forresten hvordan er formen til knøtten...
Expat Skrevet 4. juli 2007 #18 Skrevet 4. juli 2007 HEEEEI!!! Savner pratinga, holder ikke ut aa vaere uten msn... Og goerr kjedelig arbeide...
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #19 Skrevet 4. juli 2007 hei expat gamle ørn hehe...gruer du til i morgen eller går det greit?
Expat Skrevet 4. juli 2007 #20 Skrevet 4. juli 2007 Gaar greit. Gruer meg mer til masse bilkjoering rett etterpaa!
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #21 Skrevet 4. juli 2007 oki skal tenke på deg jeg...skal sole meg 1 time nå...snakkes
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #22 Skrevet 4. juli 2007 hallo Expat! knøtte har det bra sjaman! jeg ringte hjem nå og han sover fortsatt... hehe:) vannkoppene er snart tørket inn!
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #23 Skrevet 4. juli 2007 ok greit å ha den sykdommen unnagjort da hehe...selv om han har vært syk en stund er det vel like grit å ha det unnagjort
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #24 Skrevet 4. juli 2007 godt med alt som er ferdig! men nå håper jeg at vi ikke får noe mer på en stund:) koser du deg i solen?? veldig sjalu her jeg sitter inne i pøs regn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå