gravidapida Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Vi fikk vår nydlige datter 30 juni! Hun ville ut to uker før termin og vi var klare som bare det... Hadde aldri i mine villeste fantasier trodd det skulle bli så vondt, men til gjengjeld så hadde jeg aldri kunne forestille meg de følelsene som bare velter opp i det sekundet hun kom opp på brystet mitt. Bedre blir det ikke jenter!!! Fødte delvis i vann og delvis stående slik at tyngdekraften jobbet med meg. Og jordmødrene heiet meg fram og var rause med god-ord, det hjelper å få masse feedback og skryt underveis! Vet ikke hva jeg skal tipse dere om, men kald farris var det eneste jeg ville ha og det hadde vi heldigvis med. Ellers kan jeg fortelle at den stolte far måtte ut og stortute underveis i fødslen for han syns det var så stort og han syns det var så grusomt å se meg ha det vondt. Jeg er hes for jeg brølte og sto i, men nå er alt det vonde glemt og alt er bare rosa skyer og gode lukter og gurglelyder i hodet mitt og ja... hun er bare så deilig og skjønn!!!! Gled dere jenter! Det største i verden, helt klart! Skjønner ikke at ikke alle bare får barn hele tiden!!! Hurra og lykke til. Husk at vi er lagd for dette! kyss klapp klem fra en lykkelig mor
MathildeC Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Gratulerer med lille-jenta!!! Hoertes helt fantastisk ut! Var dette uten smertestillende eller....? (Jeg veier fortsatt for og imot, men maa vel bare se hvordan det gaar!). Kos dere masse naa fremover!!
elly belly Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Gratulerer så mye med den lille datteren! Og utrolig koselig at du delte dette med oss. Nå gleder jeg meg enda mer til å møte henne. Så får det bare gjøre så vondt det bare vil de timene fødselen står på... (Huff) Kos deg videre.
Skruttan Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Stort grattis og lykke til med den lilla. Blir helt rørt når jeg leser innlegget ditt. Nu gleder jeg meg til vår tur.
Noah A*3 daga over* Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 er det typen min å "gruer" seg til...å se meg ligge der å ha det vondt for å få ut barnet hans,e jo mitt å da,men han syns det er så rørende..gud han e jo så søt...sukk---
Luripus* Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Ble litt rørt nå ja... Har 49 dager igjen til termin, så det nærmer seg:-). Lurer også på du du fødte uten smertestillende! Har bestemt meg for det, men har jo ingen anelse om hva jeg går til siden det er førstemann... Men er innstilt på å prøve. Litt spent...:-)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Åååh så koselig! Gratulerer såå mye! Begynner å glede meg stort til min tur her nå, jeg.. :0)
minimegogtrollet Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 gratulerer så mye.. det må bare være deilig å være ferdig!
Marimarei Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 Gratulerer så mye med den lille jenta deres. Fikk selv en liten gutt 27 juni og vet så inderlig godt hvordan du har det nå Lykke til videre og kos dere masse. klem
gravidapida Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. juli 2007 Hei dere, takk for gratulasjoner.... Så hyggelig! Til dere som lurte på smertestillende, nei brukte ingenting. Var på abc klinikken, så fikk to akupunkturnåler i leggen på et tidspunkt for å få sterkere rier, men ikke vet jeg om det hjalp eller ikke Men selvom det kjentes som ti brennende kniver som kjempet om å ville komme ut, så er man i en slags trance og det er bare helt utrolig hvordan kroppen tar overhånd og adrenalinet setter inn og gjør jobben enten du vil eller ikke. Man kan liksom ikke hoppe av når det har begynt. åååå, ønsker dere lykke til. måtte dere få en "grei" fødsel (he he, grei er relativt....). Og kos dere og husk at det går bra til slutt selvom det er vondt vondt vondt. Det er jo litt ekstremsport dette her! Nå må tuppa få litt mat igjen... hei då!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå