Gå til innhold

o lykke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


gravidapida

Anbefalte innlegg

Vi fikk vår nydlige datter 30 juni! Hun ville ut to uker før termin og vi var klare som bare det... Hadde aldri i mine villeste fantasier trodd det skulle bli så vondt, men til gjengjeld så hadde jeg aldri kunne forestille meg de følelsene som bare velter opp i det sekundet hun kom opp på brystet mitt. Bedre blir det ikke jenter!!! Fødte delvis i vann og delvis stående slik at tyngdekraften jobbet med meg. Og jordmødrene heiet meg fram og var rause med god-ord, det hjelper å få masse feedback og skryt underveis!

 

Vet ikke hva jeg skal tipse dere om, men kald farris var det eneste jeg ville ha og det hadde vi heldigvis med. Ellers kan jeg fortelle at den stolte far måtte ut og stortute underveis i fødslen for han syns det var så stort og han syns det var så grusomt å se meg ha det vondt. Jeg er hes for jeg brølte og sto i, men nå er alt det vonde glemt og alt er bare rosa skyer og gode lukter og gurglelyder i hodet mitt og ja... hun er bare så deilig og skjønn!!!!

 

Gled dere jenter! Det største i verden, helt klart! Skjønner ikke at ikke alle bare får barn hele tiden!!!

 

Hurra og lykke til. Husk at vi er lagd for dette!

 

kyss klapp klem fra en lykkelig mor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye ;o)

kos dere masse..... hehe, sikkert ikke lett for mennene våre heller... flinke de å syntes jeg;)

 

 

lykke til videre..... snart kommer vi andre etter... weee ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse, ble helt rørt når jeg leste historien jeg... Ha en fin tid fremover:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh, gratulerer saa mye med ei lita jente! Det hoeres ut som du/dere hadde en flott opplevelse, akkurat slik jeg oensker at min egen skal bli. Kos dere masse. Vi foelger snart etter og GLEDER OSS SAA MYE!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...