De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Hei, jeg har både ul-termin og mens-termin den 9 juli..... Men min datter hadde jeg mens-termin 22 januar 2006 og ul.termin 25 januar 2006. Datteren min kom på min termin
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har mens-termin i dag og ul termin om to dager...spennende for jeg hadde 11/2 åpning for to dager siden.. Fødte sist bare dager unna mens-termin og to dager før ul-termin...
"husmor"med lille Nora Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 eg har ul termin den 19 sept, og min termin 12 sept. eg vet 12 stemmer og ikke 19 sept. for typen var bortreist for at ul termin kan stemme.
Cybermom♥ Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har menstermin 4. september og ul-termin 25. september. Har ingen tro på ul-termin siden jeg hadde veldig regelmessig mens osv. Med førstemann var det det samme. Hadde menstermin 9. august, ul-termin 27. august, men han kom 4. august. Så der stemte min menstermin best. Satser på det denne gangen også! :-)
Gullgrisen m/ novemberspire Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Mensterminen var 1.juli og UL terminen er 1. august. Håper det skjer no i slutten av juli:)
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Min mens termin er 10 aug og ul termin er 8 aug.. så her er det ikke noe stort avvik. Hilde 1.aug.. hvordan kan det være 1 mnd mellom terminene dine? om mens termin stemmer.. kan du jo ikk egå til slutten av juli?
mamma og Mille HØYGRAVID Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 Ja det er ganske stort avvik. Mens termin er 17 aug og UL termin er 6. sept. Jeg tror selv på en ting midt imellom... Håpe, håpe.. :-)
Kosel Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 mens termin 4 august. Ul termin 19.juli - satser på juli jeg - alle kontroller ol tilsier også at det er ul terminen min som er riktig.
Pillipsmamma Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 Hei! Min ul termin er 30.08 og menstermin er 09.09. Har født to ganger tidligere og har begge gangene født på ul-termin, så får stole på den denne gangen også selv om det ikke har vært så stort avvik tidligere - bare et par dager, tror jeg- husker ikke helt.
kokelimonke Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. juli 2007 Hmm..trodde kanskje at de fleste hadde ul-termin etter menstermin og at de fleste mente mens-t stemte best, men her var det jo litt av begge deler.. jeg hadde ul-t 1.juli, og mens-t 8.juli, og holder jo på å bli gal av å vente! *smøre-smøre-med-tålmodighet*...
Sorbitz 11 dager over termin Skrevet 4. juli 2007 #12 Skrevet 4. juli 2007 Det er ihvertfall best å få UL-termin før mens-termin med tanke på overtid og igangsetting. Min UL-termin var 21. juni, så jeg skal på overtidstime i morgen (14 dager over UL-termin). Mens-terminen var 26. juni, altså fem dager senere. Jeg tror fortsatt mest på mens-termin, men er glad for at UL termin kommer først, for nå vil jeg at den lille skal komme ut!
kokelimonke Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 4. juli 2007 ja, det har jeg også tenkt, sånn sett er det absolutt bra =) Du får ha tvitvi i morgen, snart har du lille bebis hos deg Ü
LynxLynx Skrevet 4. juli 2007 #14 Skrevet 4. juli 2007 Har mens termin 29 september og UL termin 23 september. Så det er bare seks dager i mellom. Han ville ikke ligge ordentlig under UL så de fikk bare målt hodet en gang, og da ble det den 23. Men vi får se! Har en følelse av at han er like egenrådig som far sin, og da kommer'n når det passer han....
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #15 Skrevet 4. juli 2007 Jeg hadde menstermin 25 mai og UL termin 13.juni. Etterhvert syntes fastlegen min at UL terminen virket feil, og jeg fikk ny UL i uke 32. Da satte legen termin til 1.juni. Fødselen ble til slutt i gangsatt 10.juni. Jenta var overtidig, men vet ikke hvor mye. 1.juni var kanskje en riktig termin.
babyboyღaug07 Skrevet 4. juli 2007 #16 Skrevet 4. juli 2007 Menstermin 15 juli og UL termin 8 august...Synes selv det var et STORT avvik, JM mente også at han kommer sannsynligvis närmere menstermin.. Jeg håper også at han kommer i juli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå