Gå til innhold

noen som har vert i bulgaria??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Skal på ferie til bulgaria. Noen som har vert der?? Vekslet dere inn penger til leva (eller kva det heiter) eller brukte dere norske penger der??

Takk for svar....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi reiser dit om ca 1 uke...

pappa sier at vimå ha med norske penger og veksle litt på gardermoen og mest på hotellet. det er minibanker, men umulig å betale med kort i butikker/resturanter.

Skrevet

Dem vil bare ha norske penger, så lenge dem er helt fine, og ikke skrukkete, Vi hadde reise sjekker, som vi vekslet inn på hotellet og i bank. Må for all del ikke veksle med privatpersoner he he da kan det hende dere får noen penger surra rundt noe papir!

Ååå no fikk jeg lyst å reise nett at!

Skrevet

vi tok ut penger i minbank der nede når vi trengte de.. greit å enkelt..

Skrevet

Takk for svar..

Vi reiser også ned om ei veke

Gleder meg...

Skrevet

God tur da! håpe dere får det bedre enn det jeg hadde! =) Var i sunny beach forrige sommer.. verste ferien jeg noen gang har hatt!! Går veldig greit å ta ut penger der nede! minibanker.

=)

Skrevet

Jeg har vært der, men ikke ved kysten. Altså ikke på pakketur, men på interrail og på biltur, i hovedstaden Sofia og i fjellområdene. Veldig fint land. Brukte selvsagt ikke norske penger der (man kan da ikke bruke bulgarske penger her i landet ...). Tok ut penger i minibank som jeg alltid gjør i utlandet.

Skrevet

Åh, fortell litt om landet da!

Vi skal også til Bulgaria, reiser om 2,5 uker.. Klarer nesten ikke å vente!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...