*Rutletutt* Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Tre uker igjen til termin, så det er godt å ha alt på plass (mangler fremdeles et par ting da...) men vogn, stellebag, bæresele og bilsete ble hentet i går:o) Så nå står verdens fineste, rosa Bugaboo i gangen;o) Nå kan hun bare komme:o))))
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 Så morro da Synes foresten at Bugaboo er en skikkelig tøff vogn, snuppa blir den prinsessa i rosa vogn og greier Lykke til med fødselen da.
*Rutletutt* Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2007 Takk for det:o) Ja, det nærmer seg nå....det er helt sprøtt...snart er jeg to-barns mamma:o) Tobias var SÅ stolt i går da vi var i butikken og hentet vognen, he he - "lillesøster sin vogn" sa han og skulle hjelpe til med å trille den ut i bilen, he he (han er litt for kort til det da...;o)) Ja, det blir litt av en prinsesse-vogn, he he - skal det være så skal det være, syns det er så fin i den fargen, jeg....så er det jo så greit at en kan skifte ut trekket om jeg skulle bli lei;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå