SugarIntheMorning Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Noen som har erfaring med vannkopper? Sønnen min ble utsatt for smitte for 3 uker siden. Nå har han hatt 4 prikker (kviselignende) i noen dager. Han klør ikke på dem, og han har heller ikke vært spesielt dårlig. (Litt feber en dag.) Kan det være at han har det så lett?
På vei igjen <3 Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 Det kan komme plutselig over natten. Gutten min og hadde et par prikker i noen dager, så plutselig ekspanderte det, og han hadde over heøe kroppen. Men det er også mulig at han har det så lett Rart at det ikke klør da, sikker på at det er vankopper?
selfangerkjerringa Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Det er kun 2 ukers inkubasjonstid på vannkopper, ikke 3. Hvor gammel er gutten forresten? Jo yngre de er, jo lettere blir de ofte angrepet.
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 sønnen min har det nå! han hadde noen små prikker på fredag, og på søndag kom det mange flere... ser ut som små kviser. Han hadde feber natt til søndag, men ikke hatt det siden. Han sier også at det ikke klør, men vi har fått klø dempende medisin av legen. håper det er det da, så er dere ferdig med det:)
SugarIntheMorning Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2007 Han er 1 år gammel:) Og jeg tror det kan ta opp til 20 dager før det slår ut. Stemmer ikke det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå